Skip to main content

Klachtenprocedure

Bij CityKids staat kwaliteit en hoogwaardige zorg centraal. Toch kan het wel eens voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij gaan daar graag met u over in gesprek. 

CityKids vindt het belangrijk dat klachten zorgvuldig en bij voorkeur zo laagdrempelig en effectief mogelijk worden afgewikkeld. CityKids wil graag leren van klachten en incidenten om zo de zorg te kunnen verbeteren. We stellen het dus op prijs als u een klacht met ons deelt. Want dan kunnen we er iets aan doen.

Klachtenregeling

U kunt klachten bespreekbaar maken bij de direct betrokkene of, indien gewenst, met zijn of haar leidinggevende. Daarnaast kunt u uw klacht indienen bij de interne klachtenfunctionaris via onderstaand klachtenformulier.

U kunt overigens te allen tijde kosteloos en zonder tussenkomst van CityKids, contact opnemen met de externe klachtenfunctionaris, externe klachtencommissie of de geschillencommissie. De contactgegevens staan vermeld in onderstaande klachtenregeling.

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer

ONLINE KLACHTENREGELING

De jaarverslagen van de externe klachtenfunctionaris, externe klachtencommissie of de geschillencommissie staan hieronder vermeld.

Ongeldige invoer